viorkartillsammans

Alla inlägg under oktober 2014

Av Amanda Ståhl - 14 oktober 2014 07:52

Hej mina fina vänner! Hoppas ni har sovit gott. Jag har sovit sådär. Jag drömmer mycket mardrömmar. Ett TIPS från mig som man kan göra när man har ångest eller mår dåligt, ni kanske har hört om sånna här rainbow loom som man gör armband av. Jag kanske ska börja sälja dem eller så ska jag köpa in mer bokstavs pärlor och göra sånna armband. Säg va ni tycker Bokstavsarmband eller Rainbow loom.   

 

Kram Amanda <3

Av Amanda Ståhl - 13 oktober 2014 16:15

Hej finaste ni! Detta är min blogg och den kommer handla om mitt liv och om min psykiska ohälsa. Jag lever med depression, panikångest och ptsd. Jag kämpar varje dag, men jag har väldigt lätt att skifta i humöret. Ena stunden mår jag okej, sen en stund senare så kan jag skaka av ångest. Jag bor även på ett boende, för jag inte klarar av att bo hos mina föräldrar. Min personal betyder allt för mig. <3 Hoppas ni kommer att gilla min blogg. <3 

 

I dag har jag i allafall varit en stund i skolan, jag klarar inte av att gå så länge i skolan, då jag får väldigt stark ångest. Så har varit där halva dagen i dag. Det är faktiskt väldigt jobbigt att gå i skolan när man mår dåligt, men jag kämpar på! Jag kan berätta lite mer om mig själv i ett inlägg i morgon eller senare. <3 

 

Kram Amanda <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej finaste ni! Jag heter Amanda och jag är 15 år. Denna bloggen kommer att handla om min vardag och mitt kämpande mot min psykiska ohälsa. Jag gillar musik, dikter, citat och kläder. Jag bor i staden Göteborg. Hoppas ni gillar min blogg! Kram Amanda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards