viorkartillsammans

Direktlänk till inlägg 1 mars 2015

Tågstationen.

Av Amanda Ståhl - 1 mars 2015 10:59

Hej mina fina läsare. Jag hann tyvärr inte uppdatera i går, ber om ursäkt för det. Ja, i går så åkte min pappa hem på eftermiddagen, det blev ett känsligt farväl, för jag är en otroligt känslig människa också. Men innan han åkte så, åkte jag och personalen och pappa in till Södertälje och letade lite kläder, som ni kanske redan vet så älskar jag kläder! Jag tycker det är roligt att styla andra människor och älskar att matcha i hop outfits. Vi hittade lite kläder faktiskt, en tröja med spets och strumpbyxor i 5-pack. Jag kan ta kort på tröjan sen om ni vill! Ja, sen efter shoppingen, så tog vi en fika. Jag åt en smörgås och en dricka. Sen orkade jag inte riktigt mer, så vi fick åka hem. Jag är sån människa att jag inte är så förtjust i stora köpcentrum. Det skapar riktigt stark panikångest hos mig. Men jag kämpar på ändå. <3 Hoppas ni får en fin dag sötnosar! Kram på er. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Ståhl - 12 december 2015 17:33


Hej mina fina läsare. Det var längesedan jag skrev på min blogg, men det har hänt mycket i mitt liv.  Jag bor på ett behandlingshem nu i Södertälje området och kämpar varje dag med min psykiska ohälsa.  Men jag har nu börjat med en insamling och ...

Av Amanda Ståhl - 27 februari 2015 09:50


Hej mina finaste läsare. Denna helgen är väldigt speciell för mig, min kära pappa kommer ända från Göteborg och hälsar på mig på mitt boende. Han kom i går, och stannar tills på lördag. Min pappa är den som alltid har varit med mig mig på min väg. Ha...

Av Amanda Ståhl - 26 februari 2015 07:02

Godmorgon finaste ni! Inatt har jag sovit väldigt djupt. Jag gör det ofta, när jag får panikångestattacker på dagen eller på kvällen. Plus att jag tar min medicin innan jag ska sova. Jag har tänkt lite, om vad jag ska skriva om på min blogg. Det komm...

Av Amanda Ståhl - 25 februari 2015 14:56

Hej mina fina vänner. Det var längesedan jag bloggade, har hänt mycket nya saker i mitt liv som jag ska berätta här i bloggen. Det är såhär att, jag har flyttat till ett nytt boende. Från Göteborg till Södertälje. Jag flyttade den 5 januari, så har b...

Av Amanda Ståhl - 14 oktober 2014 07:52

Hej mina fina vänner! Hoppas ni har sovit gott. Jag har sovit sådär. Jag drömmer mycket mardrömmar. Ett TIPS från mig som man kan göra när man har ångest eller mår dåligt, ni kanske har hört om sånna här rainbow loom som man gör armband av. Jag kansk...

Presentation


Hej finaste ni! Jag heter Amanda och jag är 15 år. Denna bloggen kommer att handla om min vardag och mitt kämpande mot min psykiska ohälsa. Jag gillar musik, dikter, citat och kläder. Jag bor i staden Göteborg. Hoppas ni gillar min blogg! Kram Amanda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards