viorkartillsammans

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Amanda Ståhl - 25 februari 2015 14:56

Hej mina fina vänner. Det var längesedan jag bloggade, har hänt mycket nya saker i mitt liv som jag ska berätta här i bloggen. Det är såhär att, jag har flyttat till ett nytt boende. Från Göteborg till Södertälje. Jag flyttade den 5 januari, så har bott här i snart 2 månader. Jag trivs okej, personalen är rätt okej. Dem hjälper mig så himla mycket, men allt förstår dem inte. Men det är 2 personer här på mitt boende, som jag vill hylla denna vecka. Isadora och Helene heter dem. Dem är de jag har bäst kontakt med, och känner mig tryggast med. Ni betyder också massor för mig mina fina vänner. Jag ska försöka vara lite mer aktiv här nu, det lovar jag. Kram på er!   

Presentation


Hej finaste ni! Jag heter Amanda och jag är 15 år. Denna bloggen kommer att handla om min vardag och mitt kämpande mot min psykiska ohälsa. Jag gillar musik, dikter, citat och kläder. Jag bor i staden Göteborg. Hoppas ni gillar min blogg! Kram Amanda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards